Dietetyczna sałatka z kurczakiem, awokado i olejem lnianym

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Usprawnia trawienie i pomaga w regeneracji organizmu

Kiedyś często zastanawiałam się nad idealnym sposobem na kolację. Po lżejszym treningu polecam tę sałatkę. Jest lekkostrawna, dobre tłuszcze pomogą w nocnej regeneracji organizmu, a kurczak zapewnia sporą porcję białka dla zmęczonych po treningu mięśni.  Białko na kolację  jest świetnym sposobem dla osób dbających o linię, a kulturyści wręcz nie wyobrażają sobie kolacji bez porządnej porcji kurczaka. Moja propozycja: sałatka z kurczakiem, awokado i olejem lnianym.

Składniki:

  • 180 - 200 gram filetu z piersi kurczaka,
  • garść sałat,
  • 1/2 awokado,
  • 2 jajka,
  • łyżeczka pestek słonecznika,
  • szczypiorek,
  • sok z cytryny,
  • 5 łyżek oleju lnianego,
  • przyprawy: sól morska, kminek, kurkuma, papryka ostra.

Przygotowanie:
Awokado pokroiłam w kostkę, skropiłam sokiem z cytryny i odstawiłam aby się 'przegryzło''.  Kurczaka pokroiłam w paski, natarłam szczyptą soli, papryką ostrą, kminkiem i wstawiłam do parowaru na 30-40 minut ( w parowarze możesz przyrządzić więcej takich porcji kurczaka na kilka dni ). Jajka ugotowałam na twardo.  Gotowego kurczaka przełożyłam do miseczki z umytą sałatą oraz umytym i pokrojonym szczypiorkiem.  Dodałam szczyptę kurkumy i pestki słonecznika.  Wszystko zalałam olejem lnianym.

Smacznego! 

 

 

 

 

 

 

 

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

2 komentarzy

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.