Oceń ten artykuł
(1 głos)

Odmiana dla podniebienia w wresji omletowe. Zawiera dużo białka, które tak bardzo lubimy :)

Jeśli dbasz o sporą ilość białka w swojej diecie, wypróbuj omlet z dodatkiem odżwyki białkowej.  Osoby które lubują się w kulturystyce, często spożywają posiłki czy koktajle z dodatkiem odżywki białkowej.  Jest to sztuczna substancja więc nie powinno to się stać Twoim rytuałem.  Ale w okresie gdy czujesz że przybierasz na wadze, chcesz pozbyć się nadmiaru kalorii w codziennej diecie i równocześnie zwiększyć ilość białka, możesz posilić się pysznym puszystym omletem białkowym.
Ilość gram białka, które potrafi przyswoić nasz organizm podczas jednego posiłku zalezy od indywidualnych predyspozycji.  Przyjmijmy, że jedna miarka odżywki białkowej zawiera 30 gram białka, a średniej wielkości jajko ok 6,5 gram. Razem daje nam to 43 gram białka na jeden posiłek.  

Składniki:

  • 1 miarka odżywki białkowej (najlepiej o smaku neutralnym),
  • 2 jajka,
  • 50 ml mleka (nie krowiego),
  • dodatki: szczypior świeży,  pomidor,
  • szczypta świeżego pieprzu,
  • łyżka oliwy z oliwek.

Przygotowanie:
Jajka i odżywkę białkową miksujemy na gładką masę.  Na patelnię dodajemy łyżkę oliwy z oliwek i wycieramy nadmiar papierem kuchennym.  Nie rozgrzewamy patelni do wysokiej temperatury aby nie przypalić omletu.  Przygotowaną wcześniej masę wlewamy na patelnię i przykrywamy na kilka minut.  Omlet powoli się zetnie i przyjmie puszystą formę.  Odwracamy go na drugą stronę.  Po wyłożeniu na talerz dekorujemy pomidorem i szczypiorem oraz przyprawiamy świeżym pieprzem.

Smacznego!

 omlet bialkowy na sniadanie main

Udostępnij przepis znajomym - kliknij poniżej ''SHARE'' i ''LIKE''.

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.