Szparagi z boczkiem i jajkiem sadzonym

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Śniadania na bazie bialka i tłuszczów są najlepszą propozycją dla osób z insulinoopornością oraz podwyższonym kortyzolem (hormonem stresu).

Dodatkowo, nie hamują hormonu wzrostu jak to jest przy śniadaniach na bazie węglowodanów. Niektórzy mogą teraz złapać się za głowę! Jak to, co z płatkami na śniadanie, owsiankami itd?  A no tak, niestety, a może i stety :) Wystarczy codziennie rano serwować sobie na śniadanie jajecznicę na plasterku boczku. Jeśli szukacie urozmaicenia, lub chcecie zrobić drugiej połówce niespodziankę, śpieszę z pomocą. 

 

Dzisiejszy pomysł na pyszne śniadanie na bazie białka i tłuszczu.

  • 3 plasterki boczku wędzonego,

  • masło klarowane,

  • jajko,

  • 3 szparagi zielone.

  • sól himalajska, chilli, płatki czosnku.

Szparagi dokładnie umyłam i ułamałam twarde końcówki, posypałam szczyptą soli i wstawiłam na 10 minut do parowaru.  W tym czasie zrobiłam jajko sadzone na odrobinie masła klarowanego i usmażyłam plasterki boczku na patelni, które po usmażeniu ''odcisnęłam'' z tłuszczu w papier kuchenny. Lekko twarde szparagi owinęłam boczkiem, dodałam gotowe jajko oraz przyprawy.

Smacznego, mniam!
sniadania szparagi boczek
sniadania szparagi boczek2

Kliknij poniżej ''SHARE'' / ''LIKE'' -udostępnij innym.

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.