Foto: Edyta Girgiel Foto: Edyta Girgiel

Wzmocnij ramiona, część II - guma treningowa

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Druga część treningu na smukłe i ponętne ramiona.

Ramiona to ważny atut kobiecej sylwetki.  Piękne, smukłe, lekko wyrzeźbione ( ale nie przesadnie),  dodadzą Ci seksapilu i elegancji w jednym.  Bez obaw wskoczysz w piękną kreację.

Pierwszą część treningu ramion możesz znaleźć tutaj: 8 ćwiczeń - ćwiczenia z gumą treningową 
Kliknij w link a dowiesz się Jak ćwiczyć, od czego zacząć i jakie są zalety gumy treningowej.


Ruszamy. 

  

1.  Zawieś gumę na klamce, oprzyj stopy mocno na podłodze.  Chwyć gumę i wyprostuj swobodnie ramiona.  Wykonując wydech przyciągnij uchwyty do siebie.  Rozchyl łokcie szeroko na zewnątrz, dłonie ustaw kciukami do wewnątrz (jak na zdjęciu).  Przytrzymaj i wróć do pozycji wyjściowej. 

just be fit ćwiczenia guma 9

  

2.  Ustaw pozycję wykroczną jak na ilustracji.  Chwyć gumę na prostych ramionach.  Wykonując wydech przyciągnij uchwyty na wysokość bioder.  Ręce w łokciach powinny być ''miękkie'' - lekko zgięte ale stabilne.  Przytrzymaj i wróć do pozycji wyjściowej.

just be fit ćwiczenia guma 10

 3.  Ustaw pozycję wykroczną tyłem do miejsca uchwytu.  Zegnij łokcie i ustaw je na wysokości oczu.  Razem z wydechem wyprstuj ręce w łokciach, nie zmieniając ustawienia łokci.  Przytrzymaj i wróć do wcześniejszej pozycji.

just be fit ćwiczenia guma 11

4.   Ustaw stopy na szerokości bioder i naciągnij gumę.  Kciuki są ustawione w kierunku podłogi.  Wykonaj wydech i przyciągnij dłonie do siebie na wysokość brzucha - w tym samym momencie przekręć kciuki w kierunku sufitu.  Przytrzymaj i wróć do pozycji wyjściowej.

just be fit ćwiczenia guma 12

5.  Ustaw stopy na szerokości bioder, odwróć się tyłem do uchwytu.  Złap gumę i trzymaj na wysokości brzucha.  Kciuki skieruj do sufitu.  Wyprostuj ręce przed sobą - w tym samym czasie zwróć dłonie kciukiem do podłogi.  Przytrzymaj i wróć do wcześniejszej pozycji.

just be fit ćwiczenia guma 13

6.   Połącz stopy i lekko ugnij kolana  Złap gumę kciukami w swoim kieruku.  Trzymaj łokcie w miejscu.  Naprzemiennie przyciągaj do siebie raz prawą, raz lewą dłoń.  Wykonaj w sumie 30 powtórzeń.

just be fit ćwiczenia guma 7

Wskazówki:

  • każde powtórzenie staraj się przytrzymać 2-3 sekundy,
  • wykonaj od 10 do 15 powtórzeń każdego ćwiczenia ( z wyjątkiem ostataniego.  W ćwiczeniu nr 6 wykonaj 30 powtórzeń),
  • ćwiczenia wykonuj w 3 seriach,
  • nie musisz wykonywać od razu wszystkich ćwiczeń.  
    Jeśli masz problem, wybierz sobie 4 ćwiczenia, a resztę wykonaj po 2 dniach,
  • bądź zdeterminowana, aby dokończyć każde ćwiczenie w wyznaczonej ilości.  Do dzieła!

kolaz1 twój plan treningowy

 Udostępnij trening znajomym - kliknij poniżej ''SHARE'' i ''LIKE''.

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.