Zdjęcie: Edyta Girgiel Zdjęcie: Edyta Girgiel

Tabata FIT #1 - super prosty zestaw ćwiczeń w 4 minuty!

Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Tabata - krótki, ale za to intensywny zestaw ćwiczeń, który wykonasz w zaledwie 4 minuty.

          Rodzaj tego treningu szczególnie polecam osobom, które nie mają czasu na mozolne treningi, a pragną przyśpieszyć swój metabolizm. Wykonuj ten trening codziennie rano na czczo a szybko zobaczysz efekt w postaci spalania tkanki tuszczowej. Nie zapominaj o prawidłowo zbilansowanej diecie!  Poniżej mój zestaw ćwiczeń, który został opublikowany w ogólnopolskim magazynie ''Dieta & Trening'', którego zostałam ekspertką - >>Dieta & Trenng - artykuł<<

tabata dietaitrening magazyn zestaw

Wyjaśnienia:
1. ''skip'' A - bieg w miejscu z wysoko podniesionymi kolanami,
2. ''rest'' - odpoczynek,
3. ''streetching'' - przykład domowego treningu opisywałąm w tym poście - >>Streetching - opis ćwiczeń, przykłady<< zapraszam, powodzenia! :)

Poznaj także: 5 zasad jak przyśpieszyć metabolizm!

magazyn dietaitrening kimono miecz

Podoba Ci się trening? Klikij poniżej ''SHARE'' i ''LIKE'' - udostępnisz post znajomym!

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.