Foto: Edyta Girgiel Foto: Edyta Girgiel

5 zasad płaskiego brzucha. Wyróżniony

Oceń ten artykuł
(3 głosów)

5 zasad, które pomogą w osiągnięciu płaskiego brzucha.

 

 

Oczywiście, że każdy z nas chciałby mieć płaski, apetyczny brzuszek. Powodem są nie tylko względy estetyczne.  Kiedy nasz brzuch jest płaski, czujemy się lekko i przyjemnie. A o to przecież chodzi.  

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że zarówno płąski brzuch jak i kaloryfer robi się... w kuchni!  To jakich składników dostarczamy naszemu organizmowi na codzień, jest odpowiedzialne m.in. za naszą budowę, a co za tym idzie - płaski brzuch.  Jest to prostsze niż myślisz!  Musisz tylko wdrożyć zdrowe nawyki, które są opisane poniżej.

 

5 zasad płaskiego brzucha:

  1.    Jedz mniejsze porcje, ale częściej.

    Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, musisz jeść małe porcje, ale zwiększyć ich ilość w ciągu dnia.  Dzięki temu, Twój żołądek spokojnie ''wyrobi się'' ze strawieniem pokarmu i nie będzie zbierał zapasów. Unikamy dzięki temu rozciągnięciu żołądka. Dodatkowo, po kilku dniach takiej kuracji poczujesz, że Twój żołądek się skurczył, a Twoje zapotrzebowanie na ilość jedzenia w danym momencie wyraznie spadnie. Unikaj także napojów gazowanych i odstaw pieczywo. 
    Porada: zadbaj o jedzenie z samego rana. Wez do pracy przekaski (daktyle, orzechy, serek wiejski, lub przygotowuj zbilansowane posiłki do pudełek).



  2. Nie pij do posiłku.

    Kiedy pijemy do posiłku, rozcieńczamy soki żołądkowe, które są odpowiedzialne za trawienie pokarmu.  Co za tym idzie?  Zaburzamy cykl trawienia i wydłużamy go. Pijemy więc godzinę przed i godzinę po posiłku. Zamiast pić do posiłku, uzupełniaj regularnie płyny w ciągu dnia.  Najlepsza będzie woda niegazowana.  Kiedy jesteś na restrykcyjnej diecie, dodatkowo możesz wspomóc się wodą mineralną.



  3.  Dobierz odpowiedni trening.

    Trening nie tylko pobudza krążenie, poprawia sprawność i nastrój.  Jest też znakomitym motywatorem tkanki tłuszczowej do jej spalania.  Uwaga!  Są różne rodzaje treningu.  Jeśli będziesz ćwiczyć siłowo, zaadaptujes zmięśnie do wzrostu, przez co Twój brzuch będzie większy i umięśniony.  Jeśli Twoim celem jest płaski brzuszek bez wyraznego kaloryfera, zastosuj trening cardio oraz nie stosuj obciążeń podczas ćwiczeń mięśni brzucha. Wypróbuj moje zestawy i propozycje:
    Program treningowy ''Just be fit'' - mięśnie brzucha
    Aerobiczna ''6 Weidera''


  4. Oczyść jelita ze złogów.

    Masz nabrzmiały brzuch? Miewasz problemy z wypróżnieniem? Twoja waga dziwnie wzrosła? Uważaj.  W Twoich jelitach może zalegać nawe 3 kg złogów.  Są to resztki niestrawionych, często ciężko strawnych posiłków.  Usunięcie ich powinno Ci zająć maksymalnie tydzień czasu. Stosuj dietę lekkostrawną, warzywną, wyeliminuj produkty mięsne.  Pij minimum 3 litry wody dziennie. Możesz także oczyścić organizm jednodniową kuracją sokami warzywnymi.



  5.  Jedz potrawy lekkostrawne - unikaj warzyw strączkowych.

    Warzywa strączkowe w wielu przypadkach (zwłaszcza po czterdziestym roku życia, gdy metabolizm zwalnia) są ospowiedzialne za wzdęcia i gazy.  Jeśli chcesz mieć płąski brzuch, raczej pozbądz się ze swojej diety warzyw strączkowych takich jak: fasola, ciecierzyca, groch, soja, soczewica, bób.  Jedz produkty lekkostrawne, które nie będą zalegać w żołądku, dzięki czemu Twój brzuch nie będzie przypominał piłki do koszykówki. Ciekawostka: kotlet mięsny może trawić się i zalegać w żołądku nawet do 5 godzin.

 

 

I pamiętaj!  Sylwetkę robi się PO PIERWSZE w kuchni! :)

 

foto koktajl szreka 3


Zobacz także:


Koktajl Shreka - oczyszczająca bomba.

Kolacja - co jeść a czego unikać?


Udostępnij post - kliknij poniżej ''SHARE'' i ''LIKE''.

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.