Domowa rozgrzewka w 15minut foto: Paweł Kowalczyk

Domowa rozgrzewka w 15minut

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Zabdaj o rozgrzewkę, jeśli chcesz podwyższyć jakość swojego treningu.

Inną rozgrzewkę powinno się wykonywać przed treningiem kulturystycznym, a inną przed treningiem, który planujemy wykonać w domu. W tym drugim przypadku rozgrzewka powinna trwać 15-20 minut, gdzie w fazie końcowej można dodać ćwiczenia właściwe z treningu, takie jak izometryczne.

 PRZYKŁAD ROZGRZEWKI PRZED DOMOWYM TRENINGIEM:

  1. Pobudzenie krążenia krwi:  1 minuta bieg w miejscu, 1 minuta bieg – kolana wysoko, 1 minuta pajacyki
    (całość powtarzamy x3 z jednominutową przerwą pomiędzy seriami, co daje nam 11 minut.)
  2. Rozciąganie dynamiczne: podskoki, wymachy ramion obszernie w przód i w tył, skrętoskłony, wyrzuty nóg w podporze przodem, skręty szyi (całość ok. 8- 10 minut)
  3. Opcjonalnie: dodajemy ćwiczenia izometryczne.

Gwarantuję, ze przy takiej, dobrze wykonanej rozgrzewce Twój organizm będzie świetnie zaadaptowany do wysiłku fizycznego przy treningu właściwym. Prawdopodobieństwo kontuzji zmniejszy się, a i EFEKTY przyjdą zdecydowanie szybciej!

Po wykonanym treningu nie zapomnij o stretchingu.
Dlaczego? Przeczytaj tutaj: http://justynamarciniak.pl/trening/item/72-stretching-czy-jest-ci-potrzebny
Przecież jutro znów trenujesz:)
Ćwicz mądrze i ze zrozumieniem.

foto justyna skacze 2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(foto:Marcin Najdzioński)

foto justyna szpagat w parku 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(foto: Paweł Kowalczyk)

Justyna Marciniak

Ten blog jest energią oraz inspiracją dla Was. 
Mam nadzieję że odnajdziecie tu cząstkę siebie i staniecie się jego współtwórcami.
Justyna Marciniak

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.